FANDOM

Czerwony - przywódca Stada wprowadzony w 2016 roku wraz z premierą gry. Jest oficjalną maskotką gry

Osobowość i wygląd

Czerwony to ptak o czerwonym upierzeniu, czarnych brwiach i czarnym ogonie. Ma dwa, odstające czerwone piórka. Jest średniego rozmiaru i ma dziób o kolorze żółtym. Ma biały brzuszek. Od początku gry Czerwony nie ma żadnej dodatkowej umiejętności, za to doskonale nadaje się do wykańczania mniejszych, a popychania większych konstrukcji. Wkrótce okazuje się, że ma ukrytą supermoc - Fala Płomieni Violet Fire Vave . Czerwony jest bardzo dobry do wykańczania konstrukcji osłabionych przez inne Ptaki. Zrobi wszystko, aby ochronić jajka. Jest w stanie zrobić wszystko dla jajka. Czasami ubiera je w czapki żeby je ocieplić. Jest jednak dość nerwowy i często się złości. Jego najlepszym przyjacielem i powiernikiem jest Chuck. Znany jest jako wielki lider i przywódca stada, odpowiedzialny i opiekuńczy ptak, który zawsze ochroni jajko przed niebezpieczeństwem.

Konfrontacja z Królem Świń

Gdy Król Świń postanowił ukraść jajko ptakom, Czerwony był pierwszym, który im się postawił. Był on na czele wojny ze Świniami, a z nim byli: Chuck, Niebieskie, Bomba i Matylda. Uważany jest za lidera stada. Kiedy z jajka wykluł mu się Mind, Zmienił nastawienie do dzieci, lecz jeszcze bardziej wściekł się na świnie. Kiedy zobaczył moc Minda, był z niego dumny. Pod koniec swoich dni założył Królestwo Małego Pióra, Którym przez chwilę dowodził, ale prowadzenie przejęli potem: Mind, młoda Silver, Błysk, Nilen (również potomek Czerwonego), opiekun Chuck i mama dwójki piskląt, Willow. Nie ma informacji o jego śmierci.

Galeria